CustomerFirst Congres

Datum: 22-09-2020

Verbinding is overal. Je kunt dit letterlijk opvatten door dingen aan elkaar te lijmen, hechten of koppelen, maar ook figuurlijk in de vorm van een brug slaan, het voeren van een telefoongesprek of het aangaan van een relatie. Echt contact maken dus. Ook dat kan gelukkig op meerdere manieren. Door je klanten een experience te bieden, middels goede klantenservice, met ondersteuning van technologie (AI) of op een dieper niveau via breinstimuli bijvoorbeeld. Samen met verschillende experts hebben we een mooie route uitgestippeld: CustomerFirst gidst je met plezier!

Ga mee op reis tijdens de 2e edtitie van het Customerfirst congres op 22 september 2020



Doelgroep:

Meer informatie: https://customerfirstcongres.nl/?utm_source=CF&utm_medium=Agenda&utm_campaign=decongreskalender


Locatie: Kameryck, Kamerik



0


Trefwoorden: congres, Kamerik, klantauthenticatie / customer authentication, klantenervaring / customer experience, klantreis / customer journey


Alle evenementen in deze locatie:
  • Geen geplande evenementen op deze locatie
  • Alle evenementen in dezelfde categorie: