CX: Klantbeleving 2.0

Datum: 09-10-2019

Customer Experience, oftewel CX, is ‘hot’. Toch is er niets nieuws onder de zon. Sinds er ondernemers zijn, is klantbeleving bepalend voor het succes.

Door technologische ontwikkelingen krijg je als ondernemer nu steeds meer en indringender mogelijkheden om met de klant in contact te zijn en te blijven. Bovendien kan die nu terug praten en invloed uitoefenen. Dát is klantbeleving 2.0.

Via het opzetten van platforms waarop klanten participeren en organisaties tegelijkertijd informatie delen, wordt waarde gecreëerd. Deze ‘collaborative exchange’ tussen organisaties en klanten staat centraal in dit CX-Event.

Dit is hét event voor beslissers in organisaties die:

– nadenken over de dag na morgen
– geprikkeld en uitgedaagd willen worden over het verdienmodel voor de dag na morgen
– technologie zien als een middel voor nog beter zakendoen
– voorbij de hype van de customer experience willen kijken
– écht willen weten wat er aan de hand is en welke kansen CX biedt

Het event vindt plaats bij Buitenplaats Amerongen.
Zie voor meer details de website en/of neem contact met ons op.



Doelgroep: Zie hierboven

Meer informatie: https://www.aanmelder.nl/cx_klantbeleving


Locatie: Buitenplaats Amerongen, Amerongen



0


Trefwoorden: klantbeleving, klantenervaring / customer experience


Alle evenementen in deze locatie:
  • Geen geplande evenementen op deze locatie
  • Alle evenementen in dezelfde categorie: